Pomoc zdalna

Na czym polega pomoc zdalna?

Pomoc zdalna to proces, w którym specjalista lub osoba z doświadczeniem łączy się z Twoim komputerem lub urządzeniem z innego miejsca, aby pomóc Ci rozwiązać problemy lub wykonać określone zadania. Dzięki temu możesz otrzymać wsparcie techniczne, naprawić błędy, zainstalować oprogramowanie lub skonfigurować urządzenia, niezależnie od swojej lokalizacji. Jest to szczególnie przydatne, gdy potrzebujesz szybkiej pomocy, a nie masz możliwości osobistego spotkania z ekspertem.

Aby rozpocząć korzystanie z pomocy zdalnej oferowanej przez naszą firmę niezbędne jest pobranie oraz uruchomienie jednego z poniższych programów. Programy te nie wymagają instalacji i mogą zostać usunięte po zakończeniu połączenia.
RustDesk to narzędzie oferujące możliwość zdalnego zarządzania pulpitem systemowym – wraz z możliwością przesyłania plików i wykonywania wielu innych przydatnych czynności. Jest to alternatywa dla TeamViewer, również bardzo prosta w obsłudze i nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy podczas nawiązywania zdalnego połączenia z innym komputerem.
TeamViewer to oprogramowanie do łączności zdalnej, które pozwala na połączenie z innymi urządzeniami z dowolnego miejsca. Aplikacja wymaga instalacji zarówno na Twoim urządzeniu, jak i na urządzeniu, z którym chcesz się połączyć. Dzięki niej możesz uzyskać wsparcie zdalne w czasie rzeczywistym oraz nawiązywać połączenia przychodzące i wychodzące między urządzeniami.